Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Sofie - 12 juni 2011 19:16

Nu har jag skrivit och skrivit och skrivit en himla massa heela dagen :D och fixat och trixat med en massa bilder!

Jag känner mig alltid så nöjd och glad när jag är klar med mina uppdateringar :P men jag ska försöka att undvika dom i framtiden ^^ Roligare att skriva efterhand som dagarna går! Men läs gärna lite tillbaka i tiden - de senaste två veckorna för där finns nu lite av vad som hänt tsm med lite bilder (:

Tog en liten paus i skrivandet och stickade lite och tog en paus till lite senare då jag gick en promenad med Annelie :) Och nu har jag och älsk precis ätit och ska nu se när MFF spelar boll!!

Lyssnade på denna innan, den är så fin

Av Sofie - 12 juni 2011 12:59

Solen skiner, det är söndag, jag sitter här och har det lungt och skönt i min ensamhet efter en löprunda och lite frukost (:

Jag verkligen ÄLSKAR det fina vädret och tycker att det är så härligt så länge det inte regnar! Och vill gärna vara ute så mycket som möjligt (: Så därför tycker jag inte att det finns någon större anledning att sitta här vid datorn när det finns en massa annat att göra både ute men också inne (: Men nu så känner jag att jag så gärna vill få gjort ännu en av mina uppdateringar här och eftersom att jag inte har så mycket annat för mig så passar det bra att göra det nu :P

Blir egentligen så trött på mina uppdateringar, haha! Tycker det är mycket roligare när det flyter på och jag hinner skriva lite då och då :) Det är ju bara det att det händer så mycket annat kul så då har jag ingen lust att lägga ner tid här :P samtidigt som jag tycker det är kul att skriva och vill gärna kunna gå tillbaka och titta (:

Så nu blir det dags igen :P att berätta om de två senaste veckorna!

Ovido - Quiz & Flashcards