Alla inlägg under april 2011

Av Sofie - 1 april 2011 07:28

April, april din dumma sill!
Jag kan lura dig vart jag vill ;D

    

Av Sofie - 1 april 2011 07:17

Nu är väskan proppfull :P Har sist men inte minst försökt att trycka ner vinterjackan och lyckades otroligt nog! Så bra för då slipper jag ha den på mig (: Den ska bara med hem, precis som alla andra vinterkläder - skidbyxor, halsdukar, kängor osv. Det blir inte så värst tungt med allt det där men det tar en förskräcklig plats!

Om en stund åker jag till flygplatsen i Geneve och åker med easyjet till Kastrup och vidare hemåt :D Jag ser verkligen framemot en härlig helg hemma i skåne!
En helg med inte allt för mycket bestämt, utan alldeles precis lagom (: Lagom mycket för att kunna bara vara, ta det lungt och vara öppen för spontanitet!

Puss och kram <3  

Av Sofie - 1 april 2011 00:12

 


:D har precis avslutat ett samtal med underbaraste pappa, som varade i två och en halv timme! Vi har alltid så mycket att prata om och ibland lite för mycket så att det blir så här sent! Älskar att prata i telefon med mina föräldrar och är så oerhört glad att jag har dom så nära och dom betyder så mycket <3 vad skulle jag vara utan dom - ingenting!

Innan jag ringdre pappa så packade jag det sista och pratade jag med mamma en liten stund också (: Och en sväng med älsk, som till min stora förtjusning bestämde att vi ska äta sushi i morgon :D

Trots att klockan är mitt i natten och klockan ringer sex i morgon så ska jag faktsikt ta en kopp Latte Macchiato nu ^^ och därefter krypa ner i sängen och försöka att sova utan resfeber!

Sov sött!

Ovido - Quiz & Flashcards